underøath


Okej, det var tredje gången gillt på Trädgårn' i går. Det första jag tänker nu är "Va? Har jag sett Underoath tre gånger?" Men så är det, två gånger i London och så i går då. Fast jag har inga klara minnen från nån av spelningarna, det beror väl mest på att jag har varit så fokuserad på att överleva. På Give It A Name '06 (shit, jag känner mig gammal) var jag nära att hälsa på asfalten men en av två sjukt långa killar bakom mig räddade mig. Så det är min nya taktik, att alltid ha långa dudes bakom en. Trodde inte svensk publik skulle vara lika galen, men nästan faktiskt.

På vägen hem spårade jag och Sofia. Candy Shop, sooo seductive och hoe downs? Nu längtar jag som en galning efter Alexis, fattar inte hur litet det kommer vara. Och jag kommer inte ha någon röst i en vecka efter. Har lyssnat på Young Cardinals säkert 100 gånger nu och tror nya skivan kommer bli grym.

Let's keep in touch
Postat av: Sofia

tsshhoo tsseductive! Alexiiiiis nu! Göra en hoe down för Dallas och George kanske? Eller kanske inte!

Postat av: Therése

Och lite ... sh-shake, shake, shake that ASS! TSSSHOOO TSSSEDUCTIVE! De skulle falla som käglor I'm telling ya. Vi vet ju nån som gillar booty haha.

2009-04-26 @ 14:00:09
Postat av: Anonym

... och vi vet nån som HAR booty! Dal kan shake'a med oss.

2009-04-26 @ 14:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback