gigs and tours

Vet inte om nån har lagt märke till det, men jag har fixat lite kategorier här. Mest för att jag själv aldrig hittar nåt om jag letar. Så jag pimpade till det lite med bilder och så. På gigs and tours ligger alla spelningar jag har skrivit om, gillar att vara nostalgisk och drömma mig tillbaks. Så där brukar jag sitta och dregla. Om jag orkar någon gång ska jag uppdatera med äldre spelningar, glömmer ju bort alla jag har varit på annars. Använder inte LiveJournal längre, och har blivit kass på att bilddagboka. Så då måste jag ju ha det här. 

På tal om spelningar, blink-182 pratar med varandra igen! Läste det alldeles nyss på Marks blogg. Han publicerade inlägget på dagen fem år senare sen släppet av blink-182 skivan. Och jag kunde inte låta bli att bli alldeles lipig och sentimental. Kommer ju alltid vara ett litet blink kid innerst inne. Vet inte om man vågar hoppas på en reunion, men det känns bra att veta att de har träffats. Efter flygkraschen och allt. Och att de börjar bli vänner igen. Jag menar, fyra år utan att ha pratat med varandra. Det är helt sjukt. Jag känner mig gammal. Tänk att det var så längesen jag och Sofia såg blink live. Åh, älskade blink. Och rest in peace lil' Chris, kommer aldrig glömma hur han sprang ut och viftade med blinkflaggan på Wembley Arena.

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback