what makes a man?



Nu har jag äntligen lyckats ladda upp alla videos från Brigton och Portsmouth-spelningarna med Dallas. Den här, What Makes A Man, spelade jag in åt Bokis som jag vet skulle velat vara där med oss. Jag kan fortfarande inte titta på dem utan att börja lipa. Så jag låter bli just nu. Men det var helt underbart, så ni borde titta. Kan inte förstå hur man kan ha en sån röst. Out of this world.

Fler videos:
Hello I'm In Delaware
Body In A Box
Comin' Home
Against the Grain
Sometimes (I Wish)

I går var Sofia här, hon var jättesöt och hade med sig presenter till mig. Inslaget och allt! Massa saker som luktade gott, hon kan inte shoppa utan mig. Vi jobbade lite med vårt projekt. Sen bjöd jag på hembakade muffins, ville ju inte vara en sämre fru, och så tittade vi på Sex and the City. Girlylicious!

Let's keep in touch
Postat av: Sofia

rebelicious ^^

2008-05-29 @ 19:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback