they've actually gotten worse live

West Coast Riot i morgon och peppen är inte på topp, än. Kanske för att jag bara går runt och fryser och är förkyld. Men om det inte regnar för mycket kommer det bli grymt. Ser faktiskt mest fram emot Millencolin, det blir femte gången live tror jag. Längtar efter att få dansa runt med Sofia och Henke igen. NOFX blir coolt också, Fat Mike liksom. Flogging Molly kommer bli dans som bara den. Och Bad Religion, epic! Okej, jag blir pepp bara av att skriva det här. Men skulle vilja ta mig ett snack med schemaläggaren. Hade tänkt spana in Sista Sekunden, men det är samtidigt som Comeback Kid, och The Used samtidigt som NOFX? Men då slipper jag Bert i alla fall, han ser så läskig ut. Blir fint skånebesök också, Tinna och hennes bror kommer hit. Awesome.

17:15 - 18:15 Lagwagon
18:30 - 19:30 Flogging Molly
19:40 - 20:40 Bad Religion
20:45 - 21:45 Millencolin
21:55 - 23:00 NOFX

När är det tänkt att man ska hinna andas och hänga i öltältet?

Let's keep in touch
Postat av: Tinna

DET KOMMER BLI SÅ FETT! :D

2008-06-25 @ 22:08:48
Postat av: therése

indeed! nu har jag blivit pepp som bara den :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback