sthlm och ffaf

10:02 bär det av till Stockholm i morgon, det ska bli trevligt som fan. Har saknat hufvudstaden, har inte varit där sen resan dit med JM. Älskar att bara gå runt där, men vet inte hur mycket vi kommer hinna med på dagen. Vi, jag, Sofia och Viktor, kommer fram vid tre. Så då blir det väl till att käka och sen hitta på något fram till sju då vi ska vara på plats på Gröna Lund. Spelningen kommer vara på Tyrol där. Jag peppar! Kommer bli så mysigt att se FFAF. Kommer vara två, tre förband så spelningen är väl slut runt tolv. Efter det kommer vi antagligen ha en hel natt att fördriva i stan, tror vi ska med 07:06 tåget hem. Alternativet är ett tåg som går 03:16 från Arlanda, men det är dyrare, tar längre tid och saknar bistro. Blir ju lite av en utmaning att hålla ut hela natten. Jag är sugen på att dra till söder, bara-för-att. Vi borde fixa hemresa nu, men jag får inte tag på Viktor (pick up the goddamn phone). Jag säger som Timbuktu "jo, det löser saaaj". Just nu bryr jag mig inte så mycket egentligen, vill bara upp till Stockholm och se FFAF.

Update:
Det löste saaj, och jag har den låten på hjärnan. Så nu är alla pengaproblem fixade, och vi har tåg både till Stockholm och hem snart. Behöver dra till Allum för att hitta ett par tunna fingervantar och köpa lite frukostmat. Annars vet jag vad jag ska ha med mig. Fan vad bra det blir. Nu ska jag lyssna igenom alla FFAF-skivor och softa lite, har stressat runt hela dagen utan att göra något åt saken. Stockholm, here we come.

Let's keep in touch
Postat av: sara

jag vill också åka till stockholm :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback