waking up on the bathroom floor

Uh, varför kan jag inte komma ihåg att man inte ska dricka när man är sjuk? Jag kommer inte ha några hjärnceller kvar för statsvetenskap i höst. Men nu tror jag att febern är borta, har varit lite jobbigt att hacka tänder och brinna upp om vartannat. Well, well. Det var kul att se Zombiekrig i alla fall. Speciellt när ens fd lärare hoppar runt på scenen och skriker "Håll käften, ge mig dina pengar!" Mina nya favoritlåt, fo sho.

Resten av helgen kan vi bara köra fast forward på. Har tittat på Svampbob typ. Om ett tag ska jag och Sofia känna oss lite ynkliga tillsammans, tv-spel och skräckfilm står på agendan. Om jag får henne att våga se skräckfilmen that is, bara att krypa in genom mitt fönster om du får mardrömmar hunbun.

Let's keep in touch
Postat av: Sofia (heartcore)

höhö, jag ålar in genom springan ^^

Postat av: Therése

jag ser det framför mig :D ska vi leka i skogen?

2009-07-16 @ 14:48:04
URL: http://sictransitgloria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback