heartcore

Eh, jag glömmer ju bort den här bloggen. Fast jag vill inte lägga ner den helt så jag gör ett försök. So, what's been up? Bodde ju hos Christian ett bra tag eftersom det var karantän här hemma. Inte så kul, men jag klagade inte egentligen, hade det supermysigt. Och på Alla hjärtans dag fick jag en stor bukett med röda rosor, choklad ... you name it. Var inte beredd på att bli så bortskämd. ♥

Um, vad mer? Jag är lite småfebrig och sjukt uttråkad så mitt minne är inte det bästa nu. Just det, har varit på intervju hos Liseberg. Var inte så optimistisk, det var 6000 sökande i år och bara 300 jobb. Men det gick uppenbarligen bra, för jag gick vidare till en andra intervju! På caféavdelningen. Så håll tummarna, och kom och fika hos mig i sommar om jag får jobbet. 

Kommer inte på nåt mer nu, totalt hjärnsläpp. Hade världens segaste föreläsningar i dag också. Men kom på att min mobil är rätt grym att surfa på, så det gjorde jag den sista halvtimmen. Det som gjort att den här bloggen fått lida är min och Sofias gemensamma:
Heartcore! Check it out, och följ den istället. Och nej, vi kommer inte bli två blondinbellor. Det är bara något vi tycker är kul. Att det går bra och att vi räknar med att kunna dra in pengar på det är en annan historia ... Även om ni inte tycker smink är så kul bjussar vi på lite pics i alla fall, som de här under:


Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback