what the hell is ADD?

Jag är inget bra på att skriva hemtenta. Jag tänker på ungefär tusen saker samtidigt. Kan inte koncentrera mig på en fråga, utan ska noja mig över de andra samtidigt. Det är väldigt breda frågor och lite utrymme. Dessutom går de in i varandra. Suck. Plus att tyngdpunkten ligger på de tre senaste föreläsningarna, och inte det man äntligen har lyckats nöta in. Men så är det, I guess. Ska diskutera lite med Sofia i eftermiddag så kanske det klarnar lite. Annars får gärna någon annan hjälpa mig. Emma? Anyone? Bobbin? 

I kväll kommer Christian och då ska jag koppla bort tenta-fan ett tag. Lovely. Fast jag kommer säkert fortfarande ha ADD. Det här är så jag: Therése.

Let's keep in touch
Postat av: emma

haha sure thing, säg till på msn så ska jag göra mitt bästa! kanske har nån gammal hemtenta eller så liggandes i datorn som kan hjälpa dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback