iMac

Jag är smått förtjust i min nya iMac, men fortfarande ovan. Så skönt att ha dator och Internet i alla fall. Henke var här och hjälpte mig, bäst som han är. Och så kikade vi på The Eye som inte var lika bäst. I morgon har jag bara en föreläsning, 10-12 så det är soft. Måste ta mig igenom två böcker bara, och det går inget vidare. Är inte sådär jättepepp på kursen än, och har inte fått någon riktig känsla av klassen. Speed dating i fredags var intressant, men skriver mer om det sen. En av killarna därifrån hittade mig på Facebook, awkward! Jag ska försöka sluta vara så dissig mot alla andra i klassen så blir det nog bra. Nu ska jag försöka sova så jag orkar upp i morgon. Natti

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback