where is my motivation?

I got no motivation! No time for motivation. Green Day said it best. Jag orkar verkligen inte med hemtentan mer. Det är jättekul att skriva om motivation när man inte har det minsta av det själv. Nu vet jag i alla fall varför om det skulle vara någon tröst, jäkla teorier. På fredag är andra helvetesveckan över i alla fall. Och helgen kommer bli ace.

Let's keep in touch
Postat av: emma

haha jag skrev ett kåseri om detdär för en inlämningsuppgift... kanske lägger det på bloggen :P gör samma sak nu, har bakat bröd, storstädat, omorganiserat garderoben istället för att plugga som jag borde. btw, vi har som uppgift att skriva ett reportage och layouta i indesign.. haha yay

Postat av: Sofia

its gone i tell you, goooooone. yes its a gonner.

2008-10-09 @ 17:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback