betnér and stuff

Magnus Betnér var inte helt oväntat grym i går. Jag, Christian, Henke och Sofia skrattade gott kan jag säga. Vet inte om det var bättre än förra gången jag såg honom, kanske. Lite svårt att avgöra när det var bäst båda gångerna. En sak är säker, Betnér var sjukt gross om man jämför med sist. Jag brukar inte var så lättäcklad i vanliga fall, men ... Annars var helgen bra och mysig, men alldeles för kort.

I dag var jag mer zombie än vanligt när jag vaknade. Låg vaken halva natten, först för att jag frös som jag-vet-inte-vad och sen för att jag låg och funderade. Jag hatar att jag ska överanalysera allt, mår så dåligt av det. Och jag hatar alla stalkers som ska skapa fake-konton och skriva till mig. Anyway. Skoldagen var bra, bortsett från att jag knappt höll mig vaken. Fick tillbaks första hemtentan också, och jag fick G! Har aldrig varit så nöjd med det innan, var helt beredd på omtenta när jag letade efter mitt resultat på listan. Men var bara 2 poäng från VG. Det var väl lite surt, men jag är nöjd i alla fall. Nu har vi börjat på nästa examinationsuppgift direkt, och vi har bara en dag på oss. Så det blir caféhäng hela dagen med grupparbete och målgruppsanalys i morgon. Nu ska jag och Sofia fixa med lite grejer snart, fattar inte när vi ska ha tid för våra storartade planer bara.

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback