vad-jag-har-gjort-sen-sist

I torsdags hade vi självstudier, men jag ägnade mig åt allt annat än att plugga. Gick upp tidigt och tvättade. Sen hämtade pappa mig, vi var på sjukhuset och hälsade på. Inte så upplyftande. Men efter det åkte vi ut till Askims badet och kastade frisbee med Bobbin. Fast han tycker det är roligare att springa runt med den själv. När jag kom hem igen fixade jag tvätten. Precis när jag var klar kom Henke och vi käkade middag tillsammans. Och mina kock skills fick godkänt. Köpte en mobil av honom också, så nu kan ni ringa mig utan att höra er själva! Och jag fick en bärbar hårddisk, du är så jäkla söt! Världens bästa Henke, trots att du inte har några propellers på ryggen. På kvällen tittade jag på Fringe med Christian. Fast jag blev rätt besviken faktiskt, men Christian blev lite hooked vilket inte var så oväntat.

I fredags var det föreläsning och efter det fikade jag med Elvira som jag inte träffat ordentligt på över två år (!). Himla söt tjej. Vi promenerade runt i Haga, snackade skit och åt kladdkaka. I helgen blev jag bjuden på middag och teater av Christian. Vi hade tur och fick bord på en supermysig italiensk restaurang, och efter teatern promenerade vi upp till Näckrosdammen. Dokumenterade dagen med mobilkameran som jag ville testa.

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback