prosit

Jag har blivit tokförkyld och nyser mest hela tiden. Kliande ögon, ont i halsen och näsan rinner. Check, check, check. Kände mig helt okej i skolan och redovisningen gick faktiskt bra. Åkte till Pustervik och köpte biljetter till Millencolin och Funeral For A Friend efteråt. Och så shoppade jag upp alldeles för mycket pengar på stan med Sofia. Först någon timme efter att jag kom hem slog förkylningen till i all sin prakt. Uh, däppt i däsan. Så dålig timing inför slutuppgiften också. Men jag försöker ladda med massa naturläkemedel och te. Jag är inte alls pepp inför morgondagen. Vi måste antagligen byta grupp, precis när man hittat assköna typer i klassen. Hatar upplägget på den här kursen, så jäkla veligt det ska vara då. Nu ska jag hoppa i säng och hoppas att jag sover bort skiten. Skulle gärna sova ända tills fredag.

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback