lördag i mobilbilder







Helt okej kvalité ändå, med tanke på att vissa ljusförhållanden inte var de bästa. Men jag får lära mig att använda "blixten", för bilderna på mig och Christian vid Näckrosdammen var pixliga som bara den. Lär inte ersätta min Ixus, men kul att kunna ta bra bilder med mobilen också. Nu lär jag och Sofia börja posa mer än vanligt. You have been warned.

Let's keep in touch
Postat av: Sofia

poooosah!

2008-10-05 @ 22:10:19
Postat av: Anonym

Få presentkort på Gina tricot, JC och H&M helt gratis :) http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=27



finns också forum osv. superbra sida helt enkelt



Just nu kan du dessutom tävla om ett presentkort på 1000kr i valfri butik! :D

2008-10-05 @ 22:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback