clementine

"Too many guys think I'm a concept, or I complete them, or I'm gonna make them alive. But I'm just a fucked-up girl who's lookin' for my own peace of mind; don't assign me yours."

Jag borde ha en halvfärdig essä nu, men det har jag inte. Istället har jag ett tomt Word-dokument. Jag hatar den blinkande markören! Heja mig. Morgondagen lär inte bli så rolig. Just nu känns det mesta jag gör skit, och jag har börjat om ungefär tusen gånger. Dessutom har jag ingen direkt ork att rycka upp mig. Grupparbetet gick bra i alla fall. Även om det var en intensiv dag, och en nervös redovisning. En annan grupp hade gymnasieelever som målgrupp och visade upp en bild på min gamla klass. What are the odds liksom? Hint: JM i mitt hjärta. Jag och Sofia började garva och "Men, där är ju vi!" Fast bilden var från ettan så ingen hade ju känt igen oss om vi inte sagt något. Saknar JM ibland, men jag gillar MKV. En massa. Bara så himla trött på allt plugg, och mig själv. På fredag är första kursen avklarad i alla fall, och det ska bli grymt skönt. Sen fresh start igen. Och då ska jag bli pepp.

Let's keep in touch
Postat av: Sofia

pepp till tusen, men inte på plugg...

2008-10-30 @ 11:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback