juneau


I går var en bra dag. Först redovisning som visade sig vara riktigt slapp, och sen intressant föreläsning. Det tar sig. Efter skolan fikade jag med Christian. Vi fick varmchoklad sweetness overload. Overkill, men mysigt. Sen träffade jag Henke, och vi hamnade på ett annat fik. Lite vettig mat måste man ju äta. Perfekt bioväder var det också, ösregn och blåsigt. Vi såg Saw V. Jag har bara sett ettan och lite av de andra filmerna. Men jag fattade det mesta efter ett tag, och jag tyckte faktiskt den var bra. För att vara en halvgore'ig skräckfilm. Den var inte så äcklig som jag trodde att den skulle vara, men vissa scener kom min "gömma-sig-bakom-kudde"-reflex fram. Och då har vi ändå sett det mesta.

Nu borde jag verkligen börja läsa kurslitteraturen ordentligt, men blir sådär med det. Ska se Funeral For A Friend i kväll! Mycket roligare. Har bara lyssnat igenom nya skivan någon gång, den fastnade inte direkt. Men har peppat gamla låtar och Stockholmsspelningen var bra, så jag har rätt höga förväntningar ändå. Sjukt kul med spelning, har ju inte vart på nån sen Millen i Malmö. Hoppas Brew House har bar, någon som vet?

Let's keep in touch
Postat av: Sofia

ja bar hade de minsann...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback