nangijala

Åh, har precis lyssnat på en så mysig EP med det namnet (bara det är ju mysigt, Skorpan liksom). Perfekt att somna till. Lyssna på första låten här! Det är något med Jeniferever, Logh och Brand New som får mig att vilja göra film. Eller bara något kreativt överhuvudtaget, vill börja fota igen. Vet inte när jag ska hinna bara. Har varit riktigt tråkiga föreläsningar, en tjej sov genom första halvan i går. Och jag förstår henne, snarkvarning som bara den. Har ingen som helst självdisciplin när det gäller att läsa heller. Undrar hur det här ska gå. På något sätt lyckades jag få VG på andra hemtentan. Men att läsa igenom flera, flera hundra sidor är verkligen inte min grej.


I dag har jag shoppat julklappar i regnet istället, i år ska jag inte stressa med det för sent. Kommer ju ha tentor och annan skit att tänka på. Har skrivit upp en fin lista med vad jag ska köpa till alla. Skulle vilja göra den mycket längre bara, men min budget är riktigt kass just nu. Jag hade sett fram emot att åka till Stockholm en weekend, men det går bara inte ihop. Har roliga grejer att se fram emot den här veckan i alla fall, så jag ska inte deppa för det. 

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback