inställt ...

Millencolin-spelningen i Göteborg är inställd! Jag som har peppat sen augusti. Fan vad drygt. Det var det enda jag verkligen såg fram emot mellan tentorna. Allt jag ville var ju att skutta runt med Sofia, Henke och de andra. Okej, jag har sett Millen sex gånger men det är liksom mer än själva spelningen. Det finns inget som går upp emot stämningen på deras spelningar. Speciellt inte om man har varit med så länge som vi, går inte att förklara. Jag har tröstat mig med att det inte var så långt kvar när allt har känts så jävligt, och nu är det plötsligt inställt. Så gör man inte. Över halva turnén är inställd eftersom "biljettförsäljningen inte motsvarade förväntningarna". Men kan de inte flytta till en mindre lokal bara? Millenfans är ju alltid ute i sista minuten, det är väl ingen nyhet. Jag hoppas att det är ett skämt, men det står på MySpace och hemsidan so I'm guessing not ...

I morgon är det tenta och jag är rätt säker på att jag inte kommer bli godkänd. Har inte ens läst hälften av det man borde. Men jag har varit tvungen att prioritera annat. Och har verkligen inte kunnat tänka på att plugga. Finns saker som är viktigare, som att vara på sjukhuset. Life's too short. Kan alltid göra omtentan.

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback