you could have the water

image244

Jag är solbränd. Har lyckats bränna bara halva ansiktet, det är jättesnyggt. Promise. Okej, egentligen ser det rätt galet ut. Mina grannar fnissade lite åt mig. Men det hade jag också gjort så det är lugnt. Nu börjar det se jämnt ut, syns inte på bild i alla fall. Synd för mig att det ska bli sämre väder så jag inte kan sola andra sidan. Men jag får skylla mig själv. Jag kunde liksom inte låta bli att ligga och titta på hur söt han är. Vi har grillat, kastat frisbee, och ätit fruktsallad vid sjön. Bra helg med andra ord. Och det har verkligen känts som sommar.

Nu ska jag dricka te och titta på tre avsnitt av Grey's som jag inte har sett. Kommer säkert lipa lite också. Natti!

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback