what's been up?

Startade Valborg med barnkalas hos Thea. Hon var söt som bara den. Massa kramar och pussar fick jag. Och hon blev superglad över sina glitterpennor i rengbågens alla färger. Mamman vart mindre glad. Det blev några krokodiltårar från Thea när jag skulle gå, men jag hann springa till bussen. Träffade Henke, vi promenerade och kollade på cortégen, som faktiskt var riktigt rolig i år. Efter det lyckades jag hitta Christian, eller tvärtom för jag är alltid lost, bland allt folk.

I torsdags tittade vi på handbollsfinalerna, men som Sävehofare vill jag inte riktigt prata mer om den saken. Är glad att jag inte såg det live, då hade jag säkert börjat lipa. Vi promenerade runt lite i stan efteråt och mötte bara massa Hammarbyare och jag morrade inombords. I fredags åkte jag och tittade på valparna för första gången. De var obeskrivligt små och söta. Vill ha allihop! Bara fyra veckor kvar.

Nu jobbar jag. Därför det kanske blir lite osammanhängande. Jag är sjukt trött och har ont i ryggen, 12 timmar kvar. Men ska inte klaga, lyssnar på Dallas och har Maja i knät. Hon ligger och slickar mig på armbågen, och tassarna är där de brukar. Nu ska jag hjälpa Björn och Emma som bakar bröd. Avslutar det hela som Maja hade gjort "åå娨¨¨¨" etc, etc.

image232


Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback