all of a sudden i miss everyone

Jag har varit febrig och småynklig i några dagar. Hatar feber, huden sticks och det känns som att jag har på mig en ylletröja à la Lotta på Bråkmakargatan. Men nu börjar det släppa helt och jag känner mig bättre. Är fruktansvärt uttråkad bara, och så vill jag ha sommar. Blir så nostalgisk nu när det börjar bli studenttider igen. Och jag saknar min gamla klass så det gör ont. Men det ser ut att bli en liten reunion om någon månad, joy!


Nu ska jag fortsätta drömma mig bort. Har tittat på Laguna Beach och Newport Harbour. Jag irriterar mig på allt fejkat drama, men kan inte sluta titta för OC är så otroligt fint. Men jag skulle nog föredra La Jolla till exempel, lite mer laidback. Eller kanske Imperial Beach precis utanför San Diego. Sofia, waddayasay? Apartment studio, AC, patio, möblerat, 2 beds = $550 rent incl. all utilities . Gemensam uppvärmd pool. Och så läser vi lite på SDSU eller USD. Och jobbar lite. Eller så bor vi i University city. Och så surfar vi och steker järnet. Drömma kan man ju. I kväll kommer frugan hit i alla fall, och då ska vi jobba på vår bli-rika-och-ta-över- världen-plan.

Let's keep in touch
Postat av: Sofia

när ska vi flytta?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback