varberg och mys

image207

Jag orkar verkligen inte bilddagboka just nu, förstår inte hur jag kunde uppdatera varje dag i början. Det blev ett fult litet kollage här så länge. Skrev aldrig vad jag gjorde på spat. Det var rätt awkward att bli inpackad naken i ungersk lera till exempel. Men det var mysigt att ligga i värmefilten efteråt och lyssna på Enya-aktig musik. Annars badade jag mest, turkiskt hammam och ångbastu var favoriten. Och så åt jag jättegod frukost, fast vet inte om det är så nyttigt med alger i både juicen, brödet och yoghurten. På kvällarna tvingade jag mig igenom trerätters, jag har lite restaurangskräck, och alldeles för många glas vin. Men det var fint, speciellt att promenera längs stranden. Mamma var nöjd med sin 50årsdag. Men ge mig sommar nu, pretty please?

I dag har jag bara gjort vuxna och tråkiga grejer. Optikern, banken, tvättat, betalat räkningar och skrivit nytt CV. Fick en fin start på dagen i alla fall, slog Christian i Mario Tennis och gårdagen var mysig som bara den.

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback