narnia

image203

Det har snöat sjukt mycket i dag. Är det likadant i Skåne och Stockholm? Jag tycker det är rätt mysigt, jag älskar när alla träd är täckta av snö. Men jag kommer sakna tygskor och hade hoppats på vår innan England. När Sofia skulle gå för någon timme sedan såg skogen ut som Narnia, undrar om hon stötte på Tumnus eller någon av bävrarna på hemvägen ... Jag har saknat min babe, och vi har skrattat galet mycket i kväll. Jag stod för dagens citat: "den var var bara helt plain, svart, black!" Lite övertydlig och lite väl mycket svengelska, kanske.

image204

image205

NOTE TO SELF: Rapportera in arbetstimmar i dag, senast!

Let's keep in touch
Postat av: Sofia

schwengelska är det som gäller. puss på dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback