honey, i'm home

Jag trodde man skulle känna sig pigg och utvilad efter en helg på spa. Men jag hade fel, I'm such a mess! Klockan är inte ens 22 och jag är redo att däcka trots att jag sluppit vin i kväll. Fast det har varit härligt, såklart, att bli inpackad, masserad och ompysslad. Och visst känns huden bättre och axlarna mindre stela. Önskar att ryggen skulle sluta bränna bara så jag kan krypa ner i sängen. Har ingen lust att sova ensam heller, vilka problem jag har. Lite bortskämd, någon? Natti

Let's keep in touch
Postat av: emma

SÅ FUSKIGT! varför fick du åka på spa?

Postat av: therése

mamma fyllde 50 och ville fira med att åka på spa :)

2008-03-25 @ 11:19:29
URL: http://sictransitgloria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback