midsommar

När jag äntligen hade fått bort viruset på min dator har den valt att lägga av helt. Min mp3 startar inte och det är något som rasslar runt inne i min mobil. Men nu när paniken har lagt sig lite känns det rätt skönt.

Midsommar var fint, var hos Emil i Gråbo. Jättekul att se några JM:are, har saknat alla. Speciellt Bokis som har varit borta så länge. Vi grillade och drack en massa cider, jag och Sofia gjorde slut på vår ranson rätt fort. Vid nåt tillfälle låg vi och skrattade på golvet i ett av Emils rum och var superfnissiga. Träffade en massa nya roliga typer också, några kröp framför våra fötter för att spana in tatueringarna. Tyvärr fick en del i sig lite för mycket, så någon gång vid halv ett var det kaos. Jonte och skotten (med kilt!) hade däckat i soffan, någon var borta, en kniv var spårlöst försvunnen och det var allmänt bråkigt. När någon spydde inne tog partyt slut. Men innan dess var det grymt. Jättegod mat, som Emils kockbror hade lagat, och bra folk. Några badade i jacuzzin och det spelades Justin Timberlake. Emil var en toppen värd, och David är också bäst. Kommunikationerna hem var däremot inte bäst, och taxi kunde man glömma att få tag i. Jag och Sofia var hemma när det hade ljusnat och fåglarna kvittrade. Var kanske inte så konstigt eftersom vi först åkte buss till Lerum, sen till Floda och därifrån tåg till Partille och sen fick vi gå hem. Vid halv fem slocknade jag i alla fall.

I morgon ska jag och Christian på Liseberg och spela bort massa mynt på hjulen. Vi var på Dumpad i torsdags, tveksamt om jag har skrattat så mycket åt en film innan.


Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback