sjukhus

Dagen har minst sagt varit lång. Sjukt lång. Vaknade 03:19 av att telefonen ringde. Fick reda på att Björn hade brutit benen och kanske behövde opereras. Efter det var det helt omöjligt att somna om. Förstod inte hur det hade gått till, och kunde inte få några svar. Så jag låg och lyssnade på hur lugnt Christian andades istället och försökte att inte börja grina. 05:15 ringde klockan. Då gick vi upp och Christian gick till bussen. (Hur söt är han inte som sover med mig fast han måste gå upp så tidigt för att jag ska passa valpen? Åh.) Och jag cyklade hem till Robin. Som har bitits och busat hela dagen, och sovit med mig på balkongen.


På kvällen kunde jag äntligen åka till Mölndals Sjukhus. Jag får alltid ont i magen av sjukhus. Men för första gången blev jag positivt överraskad. Det var ett brutet ben istället för två, även om det var lårbenet. Och han hade sluppit operation. Men hade ont såklart, och fick morfin. Jag är så glad att det inte var ännu värre. Men trafikolyckor är inte att leka med.

Nu ska jag hoppa i säng och titta på dubbelavsnitt av Grey's. Och lipa lite. Klockan ringer 05:15 i morgon igen.

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback