update



Nu har det väl gått en vecka sen jag skrev sist. Har inte varit hemma speciellt mycket. Bott hos Christian i stan några dagar, hur mysigt som helst. Varit på Liseberg, sett Hulken (läs: Edward Norton) och bara promenerat runt. Så skönt med gångavstånd till allt. I torsdags åkte jag till Trollhättan med Sofia för att shoppa. Men det blev en letdown, varken Goldmine eller Junkyard hade speciellt mycket roligt. Men Dallas-kopian jobbade kvar. Köpte ett par girly vans för 150 spänn och det var ju ett kap. Och en lite för stor WESC hoodie. Men vi ska leta upp en annan outlet och då blir det shop 'til we drop. Klippte mig i går, så nu är luggen tillbaks. I missed you. Annars är jag osminkad och rätt sliten. Måste springa iväg till affären nu så det blir grillning i morgon. Var och kollade på Macs i går, dröjer nog inte så länge innan jag har dator hemma igen. Då blir det mer bloggande. Puss

PS: kollade första antagningsbeskedet, och det verkar som att jag kommer plugga Medie- och kommunikationsvetenskap i höst. Jag är nöjd. Hamnade som reserv 17 på Logopedprogrammet, det var ju mest en impulsgrej. Rätt grymt ändå med tanke på hur många det är som söker och att Göteborg har högst snitt.

Let's keep in touch
Postat av: emma

coolt. var? :)

Postat av: therése

var jag ska plugga? på jmg :)

2008-07-15 @ 17:41:54
URL: http://sictransitgloria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback