sommar!



Sitter på jobbet och surfar runt lite. Rätt skönt att inte ha dator hemma, men en himla massa jag vill kolla när jag väl har tillgång till en. Jag har mest njutit av sommarvädret det senaste. Tagit långpromenader med Robin, grillat, varit ute vid havet och blivit solbränd. Lekt med Henke också. Vi kollade på en fransk gore-film,
Frontière(s). Den var riktigt gross, fast grymt snyggt filmad. Och tillslut satt vi bara och skrattade åt allt, som vanligt. I morgon ska jag åka hem och sova lite, duscha, äta och sen åka hem till Christian och vara trött. Det blir mys. Synd att det ska bli sämre väder bara, jag vill ligga i parken och halvsova. Nu ska jag krypa ihop till en boll i soffan med Maja och titta på tv, mitt jobb är bra.

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback