with nobody in your bed

I går lagade jag och Sofia god middag och marängsviss, drack drinkar och cider, mums. Gjorde en playlist med låtar från mellanstadiet och förfestade. Efter det tog vi med oss champagne och åkte in till stan. Träffade på skumma typer och drällde runt. Såg fyrverkerier och halva stan från Masthuggskyrkan, drack skumpa och nyårspussades vid tolvslaget. Men sen kunde vi inte ignorera hur dåligt vi mådde. Höll på att frysa ihjäl så vi stannade inte kvar så länge utan åkte hem till mig och sov sked hela natten, that's what best friends are for. Vaknade upp sent hesa, snoriga och med huvudvärk, Sofia var värst men tror jag har kommit ikapp nu. Vi spenderade dagen i sängen och med tv-spel. Blev lyckat nyår ändå, med massa skratt och världens bästa tjej. Fast vi inte följde upp någon av våra planer. Ska försöka sova nu, det kommer bli tomt och kallt.

Let's keep in touch
Postat av: sofia

bästigaste bästaste bästis, du är bara helt enkelt bäst. jag sov inte lika gott inatt.

Postat av: therése

samma här, jag frös. kan du komma och snyta mig? eller nej, i'll spare you haha.

2008-01-02 @ 20:01:07
URL: http://sictransitgloria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback