the smell of hospitals in winter

Ingen bra dag. Började med att åka till sjukhuset. Behöver ju inte skriva hur hemskt det är med sjukhus, men det här var riktigt knäckande. Sedan satt jag och försökte hålla tillbaks tårarna hela vägen från Mölndal, det gick sådär. Jag är ändå inte den som brukar visa att jag mår dåligt. Dessutom har jag bråkat med någon jag egentligen tycker om jättemycket. Hoppas att du vet det. Förlåt, jag är lite labil just nu.

Utgång blev det inte tal om. Fick kramar och pussar av Thea istället. Hon är bara fem år, men kramar så att luften nästan går ur en. I går var Henke här i alla fall, och det var kul som alltid. Världens snällaste grabb I tell you.Film, godis, CS3, spel och
Dinosaurs. Kommer ni ihåg den serien? I morgon ska jag mysa med Sofia och kolla på handboll. God natt.

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback