surprise!

Jag fick en överraskningsfest i går, på klassikst amerikanskt manér. Släckt lägenhet och nio personer som hoppar fram med ballonger. Jag är rätt lättskrämd och trodde jag skulle få en hjärtattack. Istället blev jag så överrumplad och glad att jag nästan började lipa. Lyckades klara mig från det också. Martin hade åkt hit ända från Malmö! Åh, vad jag var glad. Att alla andra är 23+ gjorde att det inte alls kändes läskigt att fylla 20 på tisdag, och även om jag inte träffar dem flesta speciellt ofta hade dem planerat allt. Gulligull. Fick jättefina örhängen av Fia och Jonas, och en hel del andra alkoholhaltiga drycker av resten. En pik kanske? Har varit på middag hos pappa och Lena också som åker iväg på skidsemester i dag. Fick pengar och ett rioja, jag blir så illa tvungen att lära mig dricka vin.

Får se om jag får några roliga bilder på min reaktion snart.

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback