so say good bye to love

image159
... and hold your head up high. Dallas the main man Green! Första singeln från Bring Me Your Love är släppt och jag är helt kär. Vet inte hur många gånger jag har lyssnat nu, fortfarande helt till mig "åh, åh, åh!". Blir alltid lite ledsen av hans låtar, men glad ändå, han får krossa mitt hjärta hur många gånger han vill. What a man. Lyssna nu.

Annars har jag gått runt lite på stan med Emma, och käkat pizza och druckit gott kaffe hemma hos henne. Vill också ha Espresso-maskin, fast då skulle jag bli major addict. Eriksberg och hamnen är väldigt fint by night också. Men höll på att blåsa bort på hemvägen, snörvel.

Let's keep in touch
Postat av: emma

no kidding, man blir så sjukt addict av min kaffemaskin.

Postat av: therése

skojar du eller? k a f f e!

2008-01-04 @ 18:30:37
URL: http://sictransitgloria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback