göteborg by night

image173

I dag har jag tvättat och städat lite hemma. Efter det åkte jag in till stan inklämd i en buss med tre högstadieklasser, gissa om jag hatade alla intensivt. Fikade med Sara och satt på Fröken Ohlsson tills det mörknande. Innan jag åkte hem störde jag Henke på jobbet lite. Precis när jag har gått av tåget ringer pappa och säger att jag måste komma dit med en gång. Så fort jag öppnar dörren till svalen hör jag gitarrspel. Två trappor upp står pappa iförd pjäxor och spelar Yesterday. "Jag gillar akustiken här!". Han är för go. Ville visa sina nyinköpta skidor och att jag skulle övningsköra hem. Men hem till mig körde vi inte, vi åkte och tittade på hundar! Pappa och Lena har "bokat" en valp i en kommande kull. Så kanske har vi en Whippet till början av sommaren.

Update på obsession fronten:
Inte så långt kvar tills Bring Me Your Love släpps nu, 12 februari, och alla låtnamn står på City and Colours hemsida. Synd att jag redan har hört fem av låtarna, men peppen på resten är stor. Dallas ser ut som Jesus på album covern, hoppas att han avstår från klänning och sandaler i alla fall. Men man vet inte, det är varmt i Australien nu. Ack så fin han är otecknad.

image170image171

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback