bläckfisken och den stolta pelikanen

image169

Var och tränade i dag, lite yogainspirerat. Kände att jag behövde sträcka ut kroppen eftersom jag har gått och varit spänd några dagar. I alla fall, träningen var skön. Men när vi kom till Qigong-delen gick det bara inte. "Det här är den stolta pelikanen ... nu gör vi bläckfisken" och "Den här rörelsen kallas noshörningen som tittar över sin rygg efter fiender" och "Nu ska vi vattna fåglarna!". Jag var tvungen att gå ut en stund för att skratta lite i smyg. Hittade pappa som stod och härmade aerobicsrörelser, i tron om att ingen annan skulle se det. Alla log och studerade hur han stod vid fönstret och tog små miniatyrsteg. Han är söt. Om ni undrar lånade jag bilen och pappa eftersom jag inte har körkort än.

Annars har jag inte gjort så mycket vettigt, tränat med Åsa också. Förhoppningsvis blir det jobb i morgon. Saknar smågrabbarna så nu får de allt bli friska. Även om det var rätt soft att vara hemma och få betalt för det.

Let's keep in touch
Postat av: sara

jag var på afrikans dans en gång, "blunda, andas, tänk er att ni är på prärien". say no more.

Postat av: Tinna

HAHAHA, klockrena övningar! Jag hade inte heller klarat av att hålla mig för skratt.

2008-01-17 @ 15:32:33
Postat av: therése

eller hur! tror inte jag lyckades med att känna mig som en stolt pelikan eller en orolig noshörning, haha.

2008-01-17 @ 22:20:57
URL: http://sictransitgloria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback