a coma might feel better than this

image176

Videon för Waiting har släppts, se den. Riktigt snygg, och Dallas är så fin. Jag älskar låten, och Dallas (röst). Åh, jag vill höra hela albumet nu! Och ännu hellre vill jag se City and Colour och Alexisonfire. Jag hoppas verkligen att Alexis släpper EP:n dem har planer på, covers på gamla blueslåtar. How cool is that? Psst, Bokis: kommer du ihåg rummet jag pratade om? Där har du Dal och mattan.

Fortfarande förkyld, och inte dåligt heller. Har mest tittat på serier även om jag inte hade någon lust att stanna hemma. Fixade ny header också, cheer up emo kid liksom. Gillar den inte riktigt, men orkar inte byta tillbaks heller. Hoppas jag är piggare i morgon, då blir det födelsedagsfirande i förskott.

Let's keep in touch
Postat av: Bokis

Åh, om jag minns. Det bådar gott tycker jag :D

Postat av: emma

den var totally schnögg!

2008-01-27 @ 19:32:18
URL: http://svenssonemma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback