20 years has gone so fast

Känns väldigt overkligt att jag är 20. Jag är inte tonåring längre, hela barndomen är definitivt förbi nu. Kan någon väcka mig? Jag får trösta mig med att min mentala ålder är betydligt lägre. Det här med att växa upp är inte så läskigt, egentligen, även om jag är livrädd nu. Får se det som att alla vuxna som springer runt är barn, fast utan föräldrar som talar om för en vad man får göra och inte får göra. Och det låter ju inte helt fel. Frihet ... under ansvar? Never heard of it.

image177

Dagen har varit bra. Sofia var här och jag fick jättefina presenter, tack baby. Efter det drog jag till jobbet. Alla andra verkade vara lediga på min födelsedag. Men jag trivs bra så det gjorde inte så mycket, det blev Harry Potter för hela slanten. Isak är så lillgammal. En polisbil kör förbi: "Kan inte han köra till Irak? Så de slutar kriga. De skjuter varandra med pistoler där! Har FN varit där? .. Eller så kan King Kong komma dit och då vågar ingen kriga, hihi." Åh, gullunge.

Gårdagen var också lyckad, Henke bjöd på National Treasure 2 och en enorm popcorn-meny som vi knappt rörde, hej amerikanska storlekar. Även om Nicholas Cage är med i filmerna måste jag erkänna att jag gillar dem. Har alltid varit intresserad av utgrävningar och myter och såntdära. Historia också, om man inte behöver läsa om den i en Epos-bok.

Let's keep in touch
Postat av: emma

epos.. jävla tegelsten. suck.

Postat av: therése

saknar den inte! däremot saknar jag ... nä, i won't even go there.

2008-01-30 @ 00:36:12
URL: http://sictransitgloria.blogg.se
Postat av: Sofia

död åt epos. please go there, det är lika kul varje gång ^^

2008-01-30 @ 20:12:14
URL: http://dontyoudareforget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback