this & that

Jag vet inte riktigt vad jag har gjort det senaste. Spelat tv-spel och myst lite med Sofia. I går var jag på Singstar-party vilket var väldigt trevligt. Härliga människor och ... eh, skönsång. Kan erkänna att jag inte ens hade kommit i närheten av mikrofonen om det inte varit singback. Fast jag kände mig rätt bra om man jämför med vissa av låtarna i Melodifestivalen. Ja, jag blev tvingad att se skiten. Kebabpizza? Vafan liksom. Om de inte ens kan få ihop tillräckligt många bra låtar för en enda deltävling, varför dra ut på det? Och jag är så typiskt svensk som klagar på något man egentligen tycker om lite grand, i smyg, innerst inne. "Det är ju tradition."

I dag har jag städat och borrat. Övningskört, vilket gick riktigt bra. Trots att jag inte kört manuellt på säkert två månader. Inte ett enda kärringstopp, I tell you. I morgon ska jag måla min dörr. Men först blir det några timmars slit för att få bort väven och sandpappra hela ytan. Jag känner att min blogg är väldigt spännande just nu.

Slänger in en gammal bild här också som påminnelse att jag ska börja fota igen, och ta tag i kursen och sådär. Jag får gärna ta tag i mitt liv också.

image191



Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback