PARTY!

Precis allt är party just nu. I går var det fest på riktigt, det blev massa mat, alkohol, Singstar och Guitar Hero. Och jag av alla människor ägde Singstar, nästan. I alla fall Nirvana, Smiths, Blur och några fler. Vi ska inte tala om hur det gick på Elvis och Madonna. Sjukt kul var det, och massa folk. Kändes som att jag kramades hela natten. Det var en fin fest, Fia var riktigt nöjd med sitt examensfirande. Jonas var också nöjd och full. Vi är nog soulmates eller nåt. Någon kom på den fantastiska idén att vi skulle måla en tavla på festen (oljefärger och alkohol är en lyckad kombination, eh?) Jag och Jonas bidrog med två kladdiga körsbär utan att ha sett varandras. Creepy. I dag är jag hes och bakis, men det är det värt. Tror jag har några fina karaokevideos jag kan lägga in också.

För att fortsätta på temat party. City and Colour har massa England-datum med Attack In Black! Åh, lycka. Jag och Sofia ska så åka till Brighton, fast hon vet inte om det än. Har alltid velat åka dit, har till och med Brighton Pier som bakgrund. Komedia ser ut att vara en jätteliten lokal också, kanske blir som Pustervik med bara Dallas. Jag får fjärilar i magen när jag tänker på det. Synd att Alexis inte ska med också, men att få höra City and Colour blir helt overkligt.

Och sist men inte minst, Henke är hemma. Missed you. Vi firar med Cloverfield på bio i kväll, och obligatoriskt källarhäng såklart. Den här veckan har nästan varit för bra.

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback