i'm a lovemonster, hug me!

I går var jag i stan med Sofia. Vi hämtade ut biljetter till West Coast Riot på Pustervik, och köpte ett par till när vi ändå var igång. Så i kväll blir det emohäng på Sticky. Jag gissar på att vi kommer hålla till i baren eftersom 13-årsgränsen känns lite pinsam. Jag förbereder mig inför rosa ögonskugga, tuperat hår och långa svarta luggar. Ska bli kul att se banden i alla fall. På tal om spelningar, jag har beslutsångest när det gäller Dillinger Escape Plan! Mindre än en vecka kvar. Det kommer antagligen bli helt livsfarligt, men riktigt kul. Vet inte om jag vill lägga 270 spänn på det bara.

Jag och Sofia spenderade våra pengar väl när vi var i stan. En liten shopping-guide: allt som ryms i rosa burkar, gärna sprayflaskor, är tjusigt. Då är det okej att inbilla sig att de utför mirakel för vintertorr hy. Allt som luktar gott är också bra, speciellt när det luktar vaniljyoghurt med kokossmak. Samma gäller för monster i alla dess former, med förutsättning att de vill kramas. Nu bor det här turkosa Lovemonstret i min säng. Några namnförslag? Jag tycker han ser ut som en Urban, men jag får inga trevliga flashbacks av det namnet.

image193

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback