februari

Jag: "Isak, har du gömt något?"
Isak: "Nähä! Det är inte nåt alls bakom kudden!"
Jag: "Jaha ... så det finns inget litet troll där?"
Isak: "Haha, nä, din knäppis. Det är en present till dig! Oj ... det skulle jag inte säga."

Isak har världens sämsta poker face, men ett superleende. Killarna hade varit med och valt ut ett jättefint halsband till mig som present. Så söta. Och jag känner mig riktigt bortskämd, men jag gengäldar allt så gott det går. På hemvägen höll jag på att blåsa bort, jag klarade mig men paraplyet strök med. Värmde mig med Espresso House-kaffe.

image183

Nu har jag ändrat här igen, jag vet att jag är jobbig. Lekte i Photoshop, försökte "plugga" nu när kursen har börjat. Det gick sådär. Kommer nog igång snart, när jag orkar kolla igenom hela kursstarten och lektion 1.

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback