it's christmas time


Jag har haft världens mysigaste helg, no kidding. Och jag är så glad att tentan är överstökad, även om det lutar åt omtenta. Men det är nästa års problem! Det blev ingen riktig utgång av det hela, men en nog så trevlig fika mitt i natten med Sofia och Bokis. Som fick mig att skratta så min eyeliner försvann. Ett rätt mystiskt samtal med en classmate blev det också.

I helgen har jag haft min första julafton, med Christian. Vi har tittat på fina filmer, bakat julgodis, han har spelat gitarr för mig, vi har klätt granen, lyssnat på Frank Sinatras julsånger och köpt de sista julklapparna. Helt perfekt. Och jag fick så fina julklappar, som Svampbob på bilden. Han är min kompis nu och ska hänga med mig varje dag, jämt. Nu tänkte jag börja läsa The Graveyard Book av underbara Neil Gaiman som jag också fick, och lite annat.

Hade sista skoldagen i dag. Vi ska designa ett forskningsprojekt under lovet, och det är inte lite förvirrande. Men det ska vi nog greja. Efter skolan löste vi in våra Millencolinbiljetter (dummadummadumma) men bytte ut de mot Underoath! Det blir coolt, hann inte se hela deras spelning på Taste of Chaos. Hejade på Henke också, och nu har jag kunnat skriva ut bilder. I kväll var jag hos Mia och Thea på julmingel. Det är lika mysigt varje år. Och Thea kunde inte sluta krama på mig, för jag är hennes favorittjej och "storasyster". Puss!

I morgon blir det julafton nummer två här hemma.

Let's keep in touch
Postat av: Christian

Hade så mysig jul och fick så fina julklappar av dig också, bejb. Du är så fin. :)

2008-12-23 @ 00:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback