sötfia


Jag kände att jag var tvungen att kompensera för bilden här under med en fin. Och vad passar bättre än söta Sofia. Det här är en av bilderna jag retuscherat till kursen. Hon var fin innan också såklart, har mest piffat till bilden lite. Ska göra en Barbie-retuschering också. Men den får ni inte se.

Är förkyld och jäklig i dag. Hade intressanta föreläsningar i alla fall. Om upphovsrätt och PUL, så nu vet jag vad jag ska göra när någon dum typ snor mina bilder igen. Mina bilder på Dallas har jag sett lite överallt. Men det förstår jag, spread the cuteness liksom. Sitter och lyssnar på alla låtar från Bring Me Your Love i demoformat. Behöver jag säga att det är minst lika bra? Jag älskar demos! Måste lyssna på Brand New's nu också, i väntan på nya skivan.

Var på gästföreläsning också, med Nahid Persson. Jag måste se hela "Prostitution bakom slöjan". Blir så upprörd bara, fyfan. 

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback