park aveny

Helgen var bra. Jag och Christian var på rätt seg teater, men det var fint ändå. Allan Svensson var rolig och vi drack cider i foayebaren. Nu låter vi väldigt finkulturella, så kanske ska tillägga att vi somnade framför Silent Hill när vi kom hem. Och att vi har spelat GTA som galningar. Det är nog mer min grej. Julmyst på första advent har jag gjort också, tittat på Sunes Jul och ätit pepparkakor. 

regn

I går var Henke här, vi kollade på The Midnight Meat Train. Ingen hit, men funkade att slökolla på. Snackade mest skit ändå. Jag har saknat Henke och behövde skappkväll. Då blir jag happycat. Fast jag var mindre pigg när klockan ringde halv sju i morse. Zzz. Bortsett från sjukt seg föreläsning har dagen varit bra. Hade grupparbete efteråt, käkade lunch och myste på café. Uppgiften heter "Bli brottslig", och den är lika rolig som den låter. Vi har suttit och förvrängt en artikel för att den ska kunna fällas. Skönt att ha hittat lite nytt roligt folk i klassen också.

PS: jag vill byta ut regnet mot snö.

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback