merry christmas!

Eller crissmasch som Grinchen hade sagt. Julafton nummer tre för mig i dag. Känns lite konstigt, men samtidigt föredrar jag att kunna ha en "riktig" julafton med alla. Det roligaste är ju ändå att ha tid att ta det lugnt och umgås, även om jag blir sju år när jag har paket framför mig. Så nu ska jag iväg till pappa om ett tag. Undrar hur bananas Robin kommer bli av allt julklappspapper.

Jag gör en repris, från förra året, med lite elfdans. Den här gången med två fina, glasögonprydda herrar. Tror jag får köra några av moves i kväll, och dansa lite nästa gång jag och Sofia hänger med Dallas.


Send your own ElfYourself eCards


Såg att det inte funkade i Firefox av någon anledning, här är en länk.

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback