rock 'til ya drop

Det här inlägget är lite inaktuellt nu, men hade visst sparat det som ett utkast. Kan lika gärna posta det, var för två veckor sedan tror jag. Och så får ni den här otroligt posiga, men inte speciellt nyktra, bilden på oss.



Hade en heldag med Sofia i går. Först blev det en sväng om Östra, efter det åkte vi ut till Backaplan för att spana in Hollywoods outlet. Och det blev en letdown det också. Vi som hade tänkt shoppa en soft outfit till Malmöfestivalen. Jag får beställa hem en knallgrön LA-keps istället. Jag råkade köpa världens snyggaste skor också, pure sex in a box I tell you.

Sticky blev minst sagt galet. Drinkarna är alldeles för billiga där. Och Tequilan skulle jag ha låtit bli. Men kul hade vi, även om det inte var något topfloor. Vi dansade ändå. Och var lika dissiga som vanligt. Men vad förväntar sig killar när de raggar och frågar "Pepsi eller cola?" Och så pratade vi med två killar från Chalmers som tyckte om mellanstadielekar och jag blev spådd. "Du ser snäll ut, men jag ser på dina ögon att du är en bad girl innerst inne. Och du och din kompis kan säga allt genom att ge varandra blickar." Right on, dissiga blicken. Träffade på en tjej vi var faddrar åt på mellanstadiet också, vilka bra förebilder vi måste varit som inte kunde stå upp ordentligt. På bussen hem somnade vi tre hållplatser och vaknade när bussen stannade vid Allum. Börjar nog bli för gammal för Sticky-torsdag.

Let's keep in touch
Postat av: Sofia

man kan aldrig bli för gammal för stickytorsdag... allt handlar om ett ungt sinne!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback