"i have a thing for ferry boats."

Isak: Vet du?
Jag: Nä, vadå?
Isak: Jag är din lilla gris.
Jag: ... gris?
Isak: Ja, som Emils grisekno. Fast jag är din gris.

Efter jobbet i går åkte jag till Lindholmen och Christian igen. Jag sover verkligen mer borta än hemma, och det är mysigt. Jag kan nästan inte sova i min egen säng längre. Vi åkte färja och bakade. Jag har fjärilar i magen, and a thing for ferry boats. Och så älskar jag den här utsikten på natten.

image221

I dag har jag betalat räkningar, försökt plugga och tvättat. Och haft lite ångest över om jag ska söka något till hösten, kanske borde ta några mindre kurser bara för att det är soft med studentkort? Vet verkligen inte vad jag skulle kunna tänka mig för program annars. Nu har jag lust att krypa ner under täcket och lyssna på Thrice Vol II - III. Varför visste jag inte om att de släpps om fyra dagar? Och varför fick jag reda på att Alkaline Trio kommer till Give It A Name alldeles nyligen? Jag har verkligen varit helt insöad det senaste, fast på ett bra sätt. Men nu ska jag peppa lite inför Pennybridge. Mr Clean på hög volym och hoppa lite i sängen fixar det. I morgon kommer bli helt awesome.


Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback