ett litet ps

Klockan är snart tolv och jag har inte packat klart, surprise! Tur att jag är en Tles som inte behöver så mycket sömn. Jag lever på tuggummi och Dallas musik istället, minst lika bra. Ska gå upp om sju timmar ungefär så ska slänga ner resten av grejerna i ryggsäcken nu, skulle bara skriva en liten hälsning här.

Psst Henke: vi löser Millen så fort vi kommit hem från England. Tåg och boende och sen blir det världens bästa helg i Örebro, sådetså! Glöm inte köpa biljett bara, annars biter jag dig.

Och så kommer jag sakna någon som är så här
söt. Ha det fint allihop, vi är hemma lördag förmiddag (Bokis vi ska försöka ta med Dallasen hem till dig som present.) Sen jobbar jag 24 timmar på söndagen. Puss

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback