creer para ver

Såg El Orfanato i går, och den var bra. Sorglig och udda, men fin. Och ibland riktigt obehaglig. Jag gillar ju Del Toro också. REC däremot var sådär, visste inte att det var en "zombiefilm". Men den blev riktigt creepy tillslut, så jag satt och gömde mig bakom en kudde. Och så började jag frysa som en galning. Men det var inte superläskigt eftersom Henke var där. Inget jag hade tittat på själv i alla fall, jag har börjat bli lite mesig sen min TV gör som den vill. Höjer och sänker ljudet utan förvarning. Kul med två spanska filmer i alla fall, kommer ihåg mycket mer än vad jag själv trodde.

image224

I dag känner jag mig rätt ynklig. Förkyld och fryser oavsett hur många tröjor jag tar på mig. Har städat lite eftersom det sett ut som en krigszon i mitt rum de senaste veckorna. Jag har mest varit här för att slänga upp eller slänga ner packning. Och så har jag pysslat lite med fotoväggen och alla mina konsertbiljetter. Tänkte redigera bilder från England nu, och kanske skriva om sista dagen av resan.

Let's keep in touch
Postat av: Sara

pyssligt! :)

Postat av: Andrea

Eftersom du verkar gilla skräckfilmer, och gillar filmer på spanska, så borde du titta på the Orphanage. Jag missade en del av filmen eftersom jag satt och blundade då jag kände på mig att något otäckt skulle hända :p Shit vilken mes jag har blivit.

2008-04-17 @ 17:35:11
Postat av: therése

Sara: oh, yes! Fast jag kom inte längre än så.

Andzac: El Orfanato är samma film som The Orphanage, fast det är dess spanska titel ;) Och jag satt också och gömde mig lite bakom kuddar.

2008-04-17 @ 20:24:05
URL: http://sictransitgloria.blogg.se
Postat av: Sofia

underbara minnen.

2008-04-23 @ 19:28:45
URL: http://dontyoudareforget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback