bekräftelse på anmälan ... hjälp!

I går hette Fredrik något med "Therese, du är äkta JM!" på msn. Damn right. Satt och försökte anmäla mig till kurser och program sista dagen på studera.nu, det kan nog de flesta lista ut hur det gick. Katastrof. Saknar gymnasiet då man faktiskt kunde sitta med arbeten sista dagen, tillsammans med alla andra JM:are på msn, och ändå få det att bli bra. Pappa ringde och väckte mig jättetidigt, för att jag skulle övningsköra in till stan. Major trafikfara, men det gick fint. Och sedan tvingade han in mig på GU för att lämna in en blankett istället, men då visade det sig att de förlängt ansökan tills på fredagen. Nu har jag i alla fall anmält mig på studera. Synd att inget känns riktigt rätt bara, jag kommer ändra ansökan och prioriteringarna flera gånger innan fredag. Jag menar, jag kan inte ens välja färg på tandborsten. Hur ska då det här gå?

Nu ska jag ignorera halsont och ångest. Ska in till stan och dricka drinkar, det botar det mesta har jag hört. Puss



Let's keep in touch
Postat av: emma

vad anmälde du dig till? vi sitter alltid kvällen innan på msn och gör klart grejer på högskolan också, hahaha..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback