back to reality

image210

Jag är helt slut, tror aldrig jag har varit så här trött. Men det är inte konstigt, fredag natt spenderades utan sömn på en flygplats. Och nu har jag jobbat 24 timmar utan att sova igen, egentligen borde jag sova nu men ... det blev inte så. Hela kroppen värker, jag tror inte jag var en speciellt bra assistent i går. Var så klen efter England att jag knappt orkade lyfta eller dra alls. Men det gick ändå. Jag myste med Maja också, hon är galet söt. Jag fick inte göra något i fred för henne, men jag klagade inte. Kul att hänga med Björn också.

image209

Ska skriva om England snart, det har varit bland de bästa dagarna i mitt liv. Jag är bara så lycklig just nu, och även om jag landat här hemma ordentligt är jag ändå löjligt glad. I morgon ska jag jobba hos småkidsen och efter det åker jag hem till sötaste killen. Nu blir det käk och sen ska det planeras inför helgen, Örebro och Millencolin med mina dudes. Life is good!

Let's keep in touch
Postat av: Fraz

Inte långt kvar till millen i helgen! Då blir det party! Shiet va kul vi ska ha! Får säga till vart ni ska bo och så sen så kommer vi och våldgästar er!! MOHAHA!

Postat av: therése

yeah! det kommer bli så grymt :D vi bor lite utanför centrum, men om du och sebbe har med cyklarna går det ju fort haha. pennybridge och millen here we come!

2008-04-07 @ 22:48:11
URL: http://sictransitgloria.blogg.se
Postat av: Fraz

japp. vi har med dom så vi kommer lätt dit. Har ju bil oxå ;) fast det är la mindre bra efter konsert, speciellt när det äntligen är party time!

2008-04-08 @ 22:03:16
URL: http://moderndaychaos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback